FAQ’s

Meest gestelde vragen

Winkelen Basics

Vragen over internatioaal verzendingen 

buiten of binnen de EU

 

IN ONDERHOUD

Betalingen

  • Paypal
  • Ideal ( Online betalen )
  • Sofort
  • Bankcontact

De volgende creditcards worden geaccepteerd

  • STRIPE 
  • Visa
  • Mastercard 
  • American Expres

Verzending & retouren

Stuur de artikelen die u retour wenst te sturen op eigen kosten via PostNL, Bpost of naar eigen keuze.
 
Derodeloper-allinboetiek
Elevoort 3
2491 Olmen (Balen)
België
 
 
Let op: het risico van verzenden is bij een retourzending voor eigen rekening. 
Zorg er voor dat je retourzending en in ongeschonden staat is.
De retourzending moet uiteraard worden voorzien van de onbeschadigde originele verpakking, kaartjes, veters, stofzak en/of etiketten.

Zorg dat je de volgende stappen in orde hebt om je retourpakket succesvol terug te sturen.

  1. Zorg dat je pakket aanmeld bij PostNL of UPS hier ontvang je een retour sticker die over het oude adreslabel moet.
  2. Pakket voldoende frankeren, en houd u uw Track & Trace nummer gereed. 
  3. Binnen 14 dagen na retour aanmelding via terugsturen.

Zodra wij uw retour hebben ontvangen en verwerkt ontvangt u een bevestigingse-mail. Het geld zal binnen 1-3 werkdagen op uw rekening staan.

 
 

Het annuleren van bestellingen moet binnen 24 uur gebeuren. 

Dit kan telefonisch  0468.331.737 of via e-mail

U kunt ons berichten via e-mail of telefonisch  0468.331.737

Contact

Heeft u nog vragen?